پمپ آب خانگی قیمت پمپ اب خانگی خرید پمپ ساختمان ارسال فوری

نقش بوستر در سیستم آبرسانی ساختمان به طور کلی، تثبیت و تنظیم نوسانات در شبکه مصرف است. این کار با توجه به الگوی متغیر مصرف و تامین فشار و دبی مورد نظر با حداکثر راندمان صورت می‌پذیرد. در حالی که در سیستم‌های پمپاژ ثابت، همیشه یک میزان معین از آب به داخل لوله هدایت می‌شوند.

همان طور که گفته شد می توان صدای پمپ آب را با انتخاب درست تا حد زیادی کاهش داد. بنابراین به هنگام خرید پمپ آب بی صدا به آیتم هایی نظیر تعداد شیرهای موجود در ساختمان، متراژ کلی ساختمان، تعداد طبقات، تعداد واحدها و میزان مصرف ساکنین توجه کنید. یکی از انواع پمپ آب که کاربردهای متعددی هم دارد پمپ آب خانگی است. پمپ پنتاکس یکی از پر کاربردترین و بهترین پمپ آب خانگی می باشد که برای افزایش فشار آب در ساختمان و آپارتمان های مسکونی انتخاب مناسبی می باشد.

عمل چرخش روتور، سرعت و فشار مایع را افزایش می‌دهد و همچنین آن را به سمت خروجی پمپ هدایت می‌کند.

اندازه و ظرفیت منابع تحت‌فشار در پمپ نیز بر اساس تعداد شیرهای برداشت و میزان مصرف‌کنندگان تعیین می‌شود. منابع تحت‌فشار می‌توانند تا ظرفیت ۳۰ لیتری روی پنج راهی برنجی به‌صورت مستقیم نصب شوند. در ظرفیت‌های بزرگ‌تر برای اتصال منابع تحت‌فشار و پنج راهی برنجی از لوله یا شیلنگ‌های فشارقوی استفاده می‌شود. از نکات مهم در پمپ‌های زمینی و خطی می‌توان به این مورد اشاره کرد که پمپ‌های خطی معمولا تنها قادر به ایجاد دبی هستند.

این اطلاعات شامل تعداد سرویس بهداشتی، حمام ها، آشپزخانه و نقاط مصرف آب دیگر است.

به همین دلیل خرید پمپ آب خانگی بخصوص در مناطق شهری تبدیل به امری متداول شده و انواع این تجهیزات آب رسانی مشکلات آبرسانی به طبقات ساختمان را رفع کرده و آسایش افراد را فراهم می کند. الکتروپمپ ها در انواع و قدرت دور موتور متفاوت توسط برندهای زیادی طراحی و تولید می شوند که انتخاب مدل مناسب با مقدار مصرف آب ساکنین و متراژ ساختمان و همچنین گارانتی اصلی از نکاتی هستند که هنگام خرید باید به آنها توجه داشت. بدیهی است که هرچه تعداد طبقات بیشتر باشد مقدار آب مصرفی و تعداد شیرهای آب بیشتر است.

اما دقت داشته باشید که برای صرفه جویی در وقت و هزینه، بر اساس تعداد طبقات، تعداد واحد در هر طبقه، هد کلی ساختمان و… این روز‌ها در ساختمان ‌ها، صنایع کشاورزی، سایت ‌های مختلف صنعتی و… نیاز به تجهیزاتی داریم که بتوانند افت فشار آب را برای ما جبران کرده یا فشار مایعات مختلف را به حد دلخواه ما برسانند.

مهم‌ترین دغدغه برای ما ایجاد قابلیت‌های توانمندساز برای مشتریان خود است و آن‌را بالاتر از هر چیز برای خود می‌دانیم. این اتفاق معمولاً زمانی که زمین عمیق یا نزدیک یک جریان آب است ، رایج می باشد .

بنابراین پمپی که دارای سیم پیچ مسی باشد نسبت به سیم پیچ آلومینیومی سنگین تر است. پمپ هایی که از سیم پیچ مس ، شفت استیل و پروانه برنجی ساخته شده کیفیت و کارایی بالایی دارند.

این نوع پمپ‌ها با توجه به تعداد طبقات و واحدهای منازل انتخاب و مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور معمول برای پمپ‌های خانگی یک مخزن انبساط و یا کلید اتوماتیک به پمپ متصل می‌گردد تا بر اساس نیاز پمپ شروع به پمپاژ آب نماید.

پمپ آب

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشورت با کارشناسان با شماره تلفن ۰۲۱۴۵۳۰۶ تماس بگیرید.

شما باید دقت داشته باشید که بر اساس نیاز خود و همچنین توان مالی، پمپ آب ایرانی را برای مصارف خانگی خریداری کنید.

برای پمپ گل کش پمپیران از سیال خارجی برای خنک کردن (در صورت نیاز) استفاده می‌شود.

پمپ آب 3 اسب 2 پروانه CB310 الین پلاس

پمپ بشقابی خانگی شبیه به پمپ سانتریفیوژ می باشد با این تفاوت که فاصله بین صفحات دو طرف پره‌ های پروانه آن خیلی کمتر است. شکل محفظه این پمپ به بشقاب شباهت دارد و برای محیط هایی که به الکترو پمپ کم صدا نیاز دارند، بسیار مناسب می باشد. وب سایت پمپکده با هدف معرفی فروشندگان پمپ آب و سرویسکاران پمپ آب راه اندازی شده است.

و سیال به همان صورت در لوله باقی مانده و در صورتی که پمپ مجدداً روشن شود نیازی نیست تا برای رسیدن آب به پمپ انتظار کشید. این وسیله الکترونیکی برای تنظیم فشار آب و پوستر استفاده شده و برای جلوگیری کردن از نوسان و آسیب های وارد شده به پمپ و لوله ها کاربرد دارد.

پس هنگام انتخاب پمپ، یک پمپ که نیاز شما را برطرف کند و مصرف برق مناسبی داشته باشد را انتخاب کنید. پمپ ها معمولا تجهیزاتی برای انتقال آب هستند که می توانند این انتقال را به صورت افقی یا عمودی انجام دهند.

موتور پمپ است که جریان الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند. با فعالیت تمام این قطعات، وظیفه قطعه ی ولوت در نحوه کار پمپ، کنترل فشار و هدایت جریان آب می باشد. در ادامه مقدمات لازم برای معرفی انواع پمپ آب را بررسی کرده، سپس انواع پمپ را معرفی خواهیم کرد.

در این قسمت قصد داریم به انواع پمپ خانگی اشاره کنیم و درباره هرکدام اطلاعات تکمیلی را ارائه دهیم، با ما همراه باشید.

این نوع پمپ ها به طور مداوم و دائمی در حال کار کردن هستند و بیشتر از پمپ‌ های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

هر چند در ابتدا تعریف کلی از پمپ آب خانگی را ارائه کردیم اما در اینجا نیز اشاره می کنیم که پمپ های آب خانگی دستگاه هایی هستند که به کمک قدرت مکانیکی آب را از یک منبع به مقصد مورد نظر پمپ می کنند. این منابع می توانند چاه ها، مخازن ذخیره آب، چشمه ها یا سیستم های تامین آب شهری باشند. این نوع پمپ های آب در گروه پمپ سانتریفیوژ یا گریز از مرکز قرار دارد. و برای استفاده در مصارف خانگی به منطور افزایش فشار آب در مجتمع و ساختمان های مسکونی، یا در ابعاد کوچک برای آبیاری و باغبانی به کار می رود.

کارکرد پمپ های آب خانگی به این صورت است که آب از قسمت ورودی، وارد قسمت چرخان می شود و پروانه ای که در این قسمت قرار دارد به سرعت حرکت آب در لوله شتاب می دهد. درون پوست یک شفت قرار دارد که روی آن چندیدن چرخ دنده وجود دارد. وظیفه این شفت این است که نیروی حرکتی قسمت چرخان پمپ را تامین کند. بعد از اینکه پمپ آبرسانی مناسب را انتخاب کردید ، پس از راه اندازی نیاز به کمی تعمیر و نگهداری دارند .

استفاده از ست کنترل بیش‌تر برای ۱ تا ۲ واحد مسکونی توصیه می‌شود. اما در صورت استفاده از منبع انبساط در مسیر خروجی ست کنترل، استفاده از آن‌ها برای پمپ‌های ۳ اسب بخار نیز بدون مانع است.

با توجه به طراحی پمپ که باید در آب قرار بگیرد به راحتی می‌تواند میزان آب لازم را پمپاژ کند. از مهمترین انواع پمپ‌های شناور می‌توان به پمپ کفکش و پمپ لجنکش اشاره کرد. از لحاظ تامین برق نیز این پمپ در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید و به فروش می‌رسد.

پس چگونه پمپ درست را انتخاب می کنید؟ این بخش به مهمترین ویژگی های پمپ اشاره میکند که در قسمت مشخصات فنی هریک از محصولات سایت به آنها اشاره شده. این مشخصات بمنظور انتخاب گزینه نهایی خرید مورد بررسی قرار می گیرد. انرژی مورد نیاز اکثر پمپ کارواش خانگی ( مانند پمپ کارواش کارچر ) توسط جریان الکتریکی منزل تأمین می شود. اما در مدل های بزرگتر طراحی آن بر اساس موتور پمپ بنزینی می باشد.

بر اساس مبحث شانزدهم مقررات ملی ساختمان، حداقل و حداکثر هد مورد نیاز سیستم، 40 – 5.5 متر ستون آب است.

  • قابلیت دوم امکان جا‌به‌جایی آسان است، که به شما این امکان را می‌دهد تا به سادگی آن را حمل کنید.
  • از این پمپ برای منتقل کردن آب استخرها، مخزن‌ها و حوضچه‌ها به کار برده می‌شود.
  • در این قسمت قصد داریم تا شما را با انواع پمپ آب خانگی آشنا کنیم.

معمولا برای پمپ آب خانگی در آپارتمان‌ها، نصب پمپ آب نیم اسب پیشنهاد می‌شود.

پمپ آب ایتالیایی ورتکس C100

از این رو این پمپ‌ آب برای اندازه‌گیری مایعات و پمپاژ سیال ویسکوز کاربرد دارند. پمپ ملخی نوید سهند بر اساس توان نامی حاوی سنسورهای حرارتی، آب، رطوبت، روغن و بیرنیگ هستند. در قسمت آب‌بندی محور و در حد فاصل بین الکتروموتور و پمپ از نوع آببند مکانیکی مختلف استفاده می‌شود. به خاطر ضرورت کاهش دما الکتروموتور و تراز از ارتعاش، پمپ نباید در جایی باشد که سیال از آن‌جا جریان نداشته باشد.

پمپ آب

پمپ بشقابی مدل CM پنتاکس از نوع سانتریفیوژ تک پروانه می باشد .این پمپ از نیم اسب بخاز تا 5.5 اسب بخار را تولید تولید و در بازار عرضه می کند. به همین دلیل، خریداران پمپ آب، پمپ کفکش، لجن کش و سایر ابزارآلات رونیکس، نگرانی از بابت تامین قطعات و لوازم ضروری ابزار خود را ندارند. این قطعه در واقع همان موتور محرک پمپ های آب خانگی به حساب می آید. اکتروموتور توان و انرژی لازم برای حرکت روتور و پروانه و در نتیجه به حرکت درآوردن سیالات را از طریق جریان الکتریسیته دریافت می کند.

چرا که برای آبیاری به عنوان مثال ده هکتار زمین آبی، یک پمپ کوچک خانگی پاسخگو نمی باشد! در نتیجه اصطلاح پمپ کشاورزی یا پمپ خانگی بین مردم رایج شده است و حتی فروشندگاه با شنیدن این اسامی، می توانند پمپ مناسب را به مشتریان پیشنهاد کنند. هد و دبی از مهم ترین فاکتور های انتخاب بهترین پمپ آب خانگی می باشند. به همین منظور در صورتی که آپارتمان نشین هستید و یا در ساختمان های چند طبقه زندگی می کنید، راهنمای انتخاب پمپ بر اساس دبی و هد را که در ادامه آورده ایم، به دقت مشاهده نمایید.

با این تفاوت که در اختلاف فشار کمتری می‌توانند حجم مشخصی از سیال را جا به جا کنند. علت آن را می‌توان در ضریب رعنایی بالاتر میله پیستون آن (نسبت به پمپ پلانجری) و در نهایت کمانش (Buckling) راحت تر آن دانست.

جابجایی برخی از سیالات با پمپ آب صنعتی، به دستگاه آسیب می‌رساند و بازدهی خوبی ندارد. خریداران می توانند در بازار اینترنتی ویترین نت با ثبت درخواست خرید و یا تماس مستقیم با تعداد زیادی از تامین کنندگان پمپ آب خانگی ارتباط برقرار کنند.

بسیاری از پمپ های جت به صورت الکتریکی هدایت می شوند یعنی از نوع الکتروپمپ هستند، اما ساختار موتوری آنها نیز در دسترس هستند. برند های محبوب پمپ آب به ترتیب الویت عبارتند از پنتاکس,دیزل,هیوندای,دلتا, … انواعی از پمپ که با نام پمپ پروانه باز شناخته می شوند، مربوط به پمپ های کفکش هستند که برای امکان عبور سیالاتِ دارای ذرات معلق، با طراحی بدون پروانه ساخته شده اند. به طور واضح اگر دستگاه بصورت یکپارچه شامل اتصال یک الکتروموتور با پمپ باشد، عنوان الکتروپمپ برای آن استفاده می شود.

توصیه می شود در قسمت انتهایی لوله ورودی به این پمپ ها از یک سوپاپ یکطرفه صافی دار استفاده شود تا از خالی شدن لوله و ورود مواد جامد درشت به پمپ جلوگیری به عمل آید. سلام خانم پارسایی وقتتون بخیر باشه ، این مورد میتونه به خاطر این باشه که خونه های اطراف شما از انشعاب مستقیم روی لوله اصلی آب استفاده کردن و وقتی پمپ آب اطراف منزل شما خاموش میشه فشار آب منزل افزایش پیدا میکنه.

بوستر پمپ به دلیل به صرفه بودن چه از نظر قیمت و چه از نظر نگهداری در منازل مسکونی با تعداد واحد زیاد و مراکز اداری و تفریحی بزرگ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت amc که به عنوان وارد کننده پمپ سایر در ایران فعالیت می کند فروش مستقیم را برعهده دارد.

  • برای انتخاب یک پمپ با راندمان بالا باید نکاتی مانند هد مکش مثبت شبکه، فرسایش، اصطکاک، مقدار آب، انعطاف پذیری، هد، فاکتور اقتصادی و منبع قدرت مد نظر قرار داد.
  • این دسته شامل پمپ هایی با توان کمتر است که عمدتاً برای مصرف های کمتر مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان مثال برای منازل و آپارتمان ها با نیاز آب کمتر.
  • اگر قصد دارید از این پمپ برای چاه‌های کم عمق در حیاط یا باغ استفاده کنید نوع تک فاز می‌تواند نیاز شما را برطرف کند.
  • تجهیزات جانبی انواع پمپ آب اگر به هر دلیلی با کیفیت پایینی باشد زود از کار خواهد افتاد.
  • گراندفوس  در انواع پمپ آب خانگی، طبقاتی، سیرکولاتور محصولات خود را تولید و به بازار ارائه می کنند.

بوستر پمپ آب در مصارف کشاورزی و صنعتی نیز کاربرد دارد و در ترکیب‌ها و ساختار متنوعی در بازار یافت می‌شوند. برای آگاهی از انواع پمپ‌ها و گرفتن مشاوره تخصصی خرید، با همکاران ما در البرزمخزن تماس بگیرید. پمپ آب دستگاهی می باشد که با استفاده از نیروی مکانیکی  به وجود آمده از جریان برق ، آب را با فشار و حجم بیشتری به داخل ساختمان مسکونی ، ویلا و یا آپارتمان منتقل می کند.

خوشبختانه در فروشگاه تخصصی مخزن آب دات کام هم مخزن آب پلی اتیلن و هم مخزن تحت فشار پمپ آب با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت ممکن موجود و آماده فروش می باشند. برای مشاهده لیست این محصولات به فروشگاه مخزن آب دات کام مراجعه نمایید یا با شماره زیر تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما با شماره های ۰۲۱۳۳۹۵۶۶۰۴ و ۰۲۱۳۳۹۹۷۵۲۲ تماس حاصل فرمایید.

توجه داشته باشید که باید محصولات مطمئن و قابل اعتمادی را برای سیستم اطفاء حریق خود انتخاب کند. برای این منظور پمپ‌های آتش نشانی که با استانداردها مطابقت دارد استفاده می‌شود. به کمک طراحی ماژولار می‌توان این پمپ‌ها را برای هر مدلی خاصی طراحی کرد. امروزه در ساختمان‌ها علاوه بر راحتی بیشتر بر روی مصرف انرژی کمتر نیز متمرکز هستند و به عنوان مثال برای این منظور از مبدل‌های حرارتی و پمپ‌های سیرکولاتور استفاده می‌شود .

پمپ آب

پمپ آب خانگی مناسب شما از بین انواع مختلف آن، باتوجه‌به تعداد شیرها، طبقه و متراژ منزلتان، انتخاب می‌شود تا با ویژگی‌های خود بتواند به افزایش سرعت فشار آب به‌خصوص در واحدهای طبقات بالاتر کمک کند. به‌عنوان‌مثال مقدار فشار و قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه با سرعت و قیمت پمپ آب برای طبقات بیشتر متفاوت است. خرید پمپ آب مناسب، امروزه کار هرکسی نبوده و پیشنهاد میشود قبل از خرید پمپ آب خانگی، با کارشناسان مربوطه مشورت کنید. پمپ‌ آب، از ضروری‌ترین لوازم‌خانگی برای تأمین آب ساختمان است و باید در خرید آن بسیار بادقت عمل کنید.

پمپ آب

نکته حائز اهمیت اینکه معمولا تمام این بخش ها بطور همزمان مورد استفاده قرار نمی گیرند و باید ضریب همزمانی در نظر گرفته شود. اگر برای جابجایی آب های سطحی دارای ذرات معلق مثل ماسه و سنگ یا فاضلاب و پساب ها نیاز به یک پمپ دارید، راهکار شما پمپ لجن کش یا همان غلیظ کش است. در صورتی که از پمپ شناور استفاده می‌کنید باید توجه داشته باشید که شناور مکانیکی این دستگاه نیاز به فضای زیادی در اطراف خود دارد تا بتواند به سادگی شناور باشد. پمپ ها از نظر کاربرد به صوت کلی به دو دسته صنعتی و خانگی دسته‌بندی می‌شوند.

پمپ آب

آب به طور مداوم پمپ می شود در حالی که فشار به آرامی کاهش می یابد تا زمانی که به مقدار تنظیم شده برسد. سپس سوئیچ دستگاه را دوباره راه اندازی می کند و این روند ادامه می یابد. اگر می‌خواهید پمپ شما سالیان سال بدون مشکل کار کند باید پمپی بگیرید که ظرفیت سیالات عبوری را داشته باشد و همچنین از خرید و نصب پمپ‌های بی‌کیفیت جدا خودداری نمایید.

آهنگ جدید

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما
محتوای تولید شده در این وب‌سایت توسط هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی به دست آمده و مسئولیتی در قبال اعتبار آن نیست و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.