پمپ تکنیک مرکز پخش پمپ آب

نحوه کار یکی از انواع پمپ جابجایی مثبت را در تصویر زیر مشاهده کنید. از دیگر مزایای بوستر پمپ در استفاده های خانگی و حتی صنعتی، وجود چند پمپ در یک مجموعه بوستر پمپ است. این تشکیلات توسط یک تابلو برق، علاوه بر برق رسانی، دستورات کاربردی را دریافت می کنند؛ به عنوان مثال در صورتی که فشار آب سیستم خانگی کمی پایین آید، نیازی به روشن شدن تمام پمپ های بوستر پمپ نیست.

پمپ آب

همچنین از پمپ آب خانگی برای تخلیه ی آب انبارها، استخرها و همچنین جابجایی آب، پمپاژ آب، سیستم تهویه (سرمایشی و گرمایشی)، آتش نشانی و بوستر پمپ استفاده می شود. بنابراین اگرچه این پمپ ها به پمپ آب خانگی معروف هستند، علاوه بر مصرف خانگی، مصارف صنعتی نیز دارند. یکی از پارامتر های مهم در انتخاب پمپ آب خانگی، خدمات پس از فروش در دسترس و همیشگی آنها می باشد.

پمپ آب

در مسیر بازگشت این سیال مکیده شده و از دریچه دیگری به بیرون حرکت می‌کند. در این پمپ‌ها با هر دور گردش، حجم مشخصی از سیال جابه‌جا می‌شود. در تمام پمپ‌های اسکرو سرعت چرخش پمپ با توجه به ویسکوزیته سیال مخشص می‌شود. اگر افزایش ویسکوزیته مشاهده شود، سرعت کمتری برای گردش در نظر گرفته می‌شود.

راهنمای خرید پمپ آب خانگی بر حسب طبقات ( جدول )

استفاده از پمپ در نقطه BEP باعث کاهش فشارها و نیروها بر روی بخش‌های مکانیکی پمپ می‌شود.

اما پمپ آب خانگی پنتاکس در کشور چین زیرنظر متخصصین تولید می شود .

امکان اتصال و بهره‌برداری تحت شبکه صنعتی، یکی از ویژگی‌هایی است که باعث گسترش کاربرد… نوع اول نباید برای پمپاژ مایعات بسیار آلوده استفاده شوند ، نقض شرایط عملیاتی به ناچار منجر به سایش سریع قطعات مکانیکی پمپ و خرابی آن می شود.

پمپ آب

این پمپ‌ آب خانگی در بالای چاه آب قرار گرفته و آب را با ایجاد مکشی قوی به طرف بیرون هدایت می‌کند. این پمپ در مناطق آب‌وهوایی گرم که سطح آب چاه کم است بیشترین استفاده را دارد.

شما برای خرید پمپ مناسب کافی است تا به سایت سولار مکانیکال مراجعه کرده و محصول خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. این ترکیبات شامل سیم‌ها، سوییچ‌ها، رله‌ها و سایر قطعات الکتریکی و کنترلی هستند که وظیفه کنترل و رصد عملکرد پمپی مثل پمپ آب آپارتمان بی صدا را دارند.

پمپ کفکش 1 اینچ 17 متری آبارا مدل SDJ25-3.5/0.37MF

البته از نظر ساختار این محصولات دارای دسته بندی‌ های مختلفی هستند و هر کدام از انواع آن در شرایط خاصی کاربرد دارد.

خوشحال و ممنون میشویم نظر خود را راجع به پمپ آب ، در قسمت نظرات برایمان ارسال کنید.

همانطور که جمعیت جهان رشد می کند و ساختمان های بیشتری ساخته می شود ، تقاضا برای آب پاک و راه حل های ساختمانی کارآمد انرژی نیز افزایش می یابد .

جنس آن‌ها عموماً از فولاد بوده و دارای نشتی زیاد می‌باشند، مگر اینکه خیلی دقیق نصب شوند.

خرید انواع پمپ خانگی با قیمت مناسب که در گروه پمپ¬های گریز از مرکز قرار می¬گیرند، که به همراه یک شفت عمودی شده¬اند. خرید انواع پمپ خانگی ارزان از نوع پمپ های مستغرق هستند، که باید کاملا در سیالی که می¬خواهد پمپاژ شود غرق گردند.

در قسمت آب‌بندی محور و در حد فاصل بین الکتروموتور و پمپ از نوع آببند مکانیکی مختلف استفاده می‌شود. به خاطر ضرورت کاهش دما الکتروموتور و تراز از ارتعاش، پمپ نباید در جایی باشد که سیال از آن‌جا جریان نداشته باشد. پمپ فشار قوی پمپیران پمپی گریز از مرکز است و به صورت طبقاتی ساخته می‌شود.

یکی از متداول ترین پیشنهادها برای انتخاب پمپ آب خانگی مناسب ساختمان شما بر حسب طبقه و تعداد واحد،  است. در جدول زیر انواع سری PM برای استفاده در طبقه های مختلف ساختمان ارائه شده است که برای دریافت اطلاعات تکمیلی و محاسبه دقیق نیاز کاربری موردنظرتان می توانید با کارشناسان فروش نمایندگی آبیاران تماس بگیرید.

در همین ساختمان استفاده از پمپ 1 اسب جتی با حدود 5 بار فشار ماکزیمم (5 bar) ممکن است صدمات قابل توجهی را به وجود می‌آرود. مثال دیگر را می‌توان برای پمپ‌های 1 اسب محیطی زد که در آن فشار تا 7.5 بار ماکزیمم (7.5 bar) می‌رسد و نمی‌توان آن را برای ساختمان ‌های 1 و 2 طبقه قدیمی ساز بکار برد. برای انتخاب بهترین پمپ برای نیازهای خود، بهتر است با متخصصین این صنعت مشورت کنید. فروشگاه کالاصنعتی با در اولویت قرار دادن کسب رضایت مشتریان خود، مناسب ترین نرخ را برای انواع پمپ های آب خانگی مشخص کرده و در کنار آن با ارسال سریع توانسته است توجه اغلب مشتریان و مخاطبان خود را به دست آورد.

جهت اتوماتیک کردن پمپ آب خانگی، برای استفاده از پرشر سوییچ الزاما باید از یک منبع تحت فشار دیافراگمی نیز استفاده کرد. در روش اول نیاز به یک پرشر سوییچ یا همان کلید اتوماتیک پمپ آب و یک مانومتر میباشد که اینها معمولا بوسیله یک قطعه رابط برنجی به نام پنج راهی و از طریق یک شیر یکطرفه به پمپ آب خانگی متصل می گردند. پمپ آب یک اسب بشقابی، مناسب ساختمان‌های سه طبقه شش‌واحدی با متراژ نهایی 75 مترمربع است. این پمپ به‌عنوان محصولی برای ساختمان‌های سه طبقه البته مسکونی، یک انتخاب عالی است.

به طور معمول برای پمپ‌های خانگی یک مخزن انبساط و یا کلید اتوماتیک به پمپ متصل می‌گردد تا بر اساس نیاز پمپ شروع به پمپاژ آب نماید. انتخاب پمپ برای مصارف خانگی به تعداد طبقات و واحدهای ساختمان، متراژ واحدها و تعداد شیرها بستگی دارد. برای خرید پمپ آب خانگی اطلاعات کافی ندارید و هنوز شک دارید چه نوع پمپ آبی مناسب شرایط شماست؟ این مقاله به صورت کامل و واضح به شما راهنمایی خواهد کرد. پمپ آب آپارتمانی ، آب را از مکانی به مکان دیگر با فشار بالاتر منتقل می‌کند.

این پمپ آب قادر به تأمین حداکثر ۶ متر مکعب آب در ساعت است و می‌تواند آب را به ارتفاع ۳۰ متر پمپاژ کند. دهانه ورودی و خروجی با قطر ۱ اینچ باعث ایجاد جریان آبی بهتر و کارایی بالاتر در انتقال آب می‌ شوند. یکی از جمله محصولات کاربردی که عموما کاربران تمایل به استفاده از آن دارند و در بازارها بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد، پمپ خلا رینگ مایع است. ما به شما تضمین می‌دهیم که با خرید پمپ خلا رینگ مایع ، محصولی با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای مشاهده و خرید هر کدام از محصولات پمپ آب کوچک برای کاردستی، پمپ بزنین ماشین، پمپ برف پاک کن ماشین می توانید موارد زیر را مشاهده نمایید.

پمپ آب

اگر دو شیر آب به طور همزمان مورد استفاده قرار گیرند به یک پمپ خانگی با حداکثر دبی ۲۵ لیتر در دقیقه نیاز دارید و اگر سه شیر آب هم زمان استفاده شود، یک پمپ آب خانگی با حداکثر دبی حدود ۳۵ لیتر در دقیقه توصیه می‌شود. برای خانه‌های بزرگتر با بیش از یک حمام باید یک پمپ اب خانگی تا ۷۰ لیتر در دقیقه را انتخاب کنید. همچنین برای خانه‌های بسیار بزرگ که دارای حیاط بزرگ هستند و در آن باید درختان زیادی را آبیاری کنید، باید یک پمپ آب خانگی با درجه‌بندی و دبی حدود ۹۰ لیتر در دقیقه یا بیشتر را انتخاب کنید. پس از تعیین میزان جریان مورد نیاز مورد بعدی در لیست فاکتورهای انتخاب پمپ، فشار لازم خواهد بود.

در زمان خرید محصولات بهتر است که اول از همه به کیفیت نگاه کنید.

الکترو پمپ خانگی یا پمپ برقی همه کاره ترین و در نتیجه پرکاربردترین است. با توجه به هدف مورد نظر، الکتروپمپ‌های خانگی به دو دسته برو اینجا تمیز و پمپ لجن کش یا برای آب کثیف تقسیم می شوند. در این مطلب به بررسی این موضوع می‌پردازیم که پمپ آب خانگی چیست، چه انواعی دارد و از چه اجزایی تشکیل‌شده است. همچنین دلایل استفاده از آن و تفاوتی که با پمپ فشارقوی دارد را بیان خواهیم کرد.

برای اتصال مخزن به پمپ اب ابتدا باید یک شیر به بخش خروجی مخزن متصل کنید.

  • به طور مثال انتخاب منبع بزرگتر از تناسب پمپ منجر به فشار زیاد به پمپ می گردد.
  • این پدیده یکی از خطرناکترین حالتهایی است که ممکن است برای یک پمپ به وجود آید.
  • مزیت استفاده از این نوع کلید این است که علاوه بر اینکه مناسب منازل ویلایی و دو طبقه است، جهت ساختمان های دارای چند طبقه نیز کاربردی می باشد.

طراحی‌شده برای تامین جریان چشمه‌های مورد استفاده برای اهداف زیبایی و هوادهی در مخازن مسکونی ، تجاری و صنعتی و مخازن آب. پمپ، دستگاهی به ظاهر عادیست اما در باطن وسیله ای است که کیفیت زندگی آدمیزاد را 100 برابر ارتقاء داده است. پس وجود منبع ذخیره باعث عدم آسیب به پمپ و عدم قطع جریان آب و هواگرفتگی پمپ می شود .

پمپ های خانگی نیم اسب؛ به صورت تک فاز در قیمت و حجم پایین تولید می شوند. از مزیت اصلی این پمپ ها می توان به کم صدا بودن آن ها اشاره کرد. پمپ های محیطی به پمپ هایی می‌گویند که می‌توانند سیالات را با دبی کم اما تا ارتفاع زیادی پمپاژ کنند و برای پمپاژ سیالات مخلوط با هوا ایده‌آل هستند. از آنجایی که افزایش و رشد روز افزون جمعیت باعث ساخت و ساز ساختمان ها و آپارتمان های مختلف اعم از مسکونی و تجاری در نواحی و مناطق گوناگون کشور شده است لذا این افزایش جمعیت اولین عامل کسری آب در تمامی مناطق می باشد.

جابجایی برخی از سیالات با پمپ آب صنعتی، به دستگاه آسیب می‌رساند و بازدهی خوبی ندارد. یکی از معتبرترین پمپ آب خانگی، پمپ آب پنتاکس است که تکنولوژی مدرن و به روزی دارد و علی‌رغم اندازه کوچکش قدرت و عمر بالاتری نسبت به خیلی از برندهای دیگر دارد. پمپ آب خانگی یکی از مهم ترین تجهیزات ساختمان ها مخصوصا آپارتمان ها محسوب می‌شود.

پمپ‌های طناب و پمپ‌های زنجیره‌ای؛ این پمپ‌ها با استفاده از مکانیزم چرخشی مایع را حرکت می‌دهند و با ایجاد خلأ مایع را می‌گیرد و می‌کشد. در این حالت اگر پمپ شما از نوع گریز از مرکز می باشد، احتمال رخداد کاویتاسیون بسیار زیاد است و ممکن است به پمپ شما آسیب بزند. یک بار (یا PSI 14.5)؛ برای بالا بردن آب تا ارتفاع ده متری نیاز است. بهترین راهکار برای این مشکل این است که سیم پیجی را تعویض کنید؛ چرا که این سیم پیچی سوخته است.

پیچ بزرگتر که تعیین میزان فشار پایه را انجام می دهد و پیچ دیگر میزان حرکت در دامنه مشخصی را پس از روشن شدن مشخص می نماید. به عنوان مثال اگر فشار اولیه خود را ۱.۵ بار معین کرده باشید، هنگامی که میزان فشار آب به ۱.۵ و کمتر از آن برسد ، پمپ به وسیله کلید اتومات روشن خواهد شد. بعد از آشنایی با اصطلاحات و ویزگی‌های بهترین پمپ آب خانگی، حالا می‌توانیم بر اساس واحدها و تعداد طبقات ساختمان، دستگاه مناسبی انتخاب کنیم. از دیگر عوامل مهم که در قیمت نیز موثرند می توان به کیفیت قطعات اشاره کرد که در راندمان و بازدهی دستگاه نیز تاثیر بسزایی دارند.

جهت مشاهده جدول کامل تر به دستورالعمل مقررات ملی ساختمان مبحث 16 مراجعه شود. نوعی دیگر از پمپ آب خانگی که وظیفه انتقال و جابجایی آب گرم را برعهده دارد و در مسیر پکیج یا موتورخانه قرار می گیرد، پمپ آب سیرکولاتور است. اگر در مصارف خانگی، تامین فشار (هد) بالا نسبت به دبی (آبدهی) پمپ از اهمیت بیشتری برخوردار باشد، پمپ جتی بهترین گزینه برای رساندن آب به ارتفاع بالا با فشار زیاد است. در این روش پمپ آب در زیر خاک یا طبقات زیرزمینی آپارتمان نصب و تعبیه خواهد شد.

بهترین شرکتی که پمپ آب یک و نیم اسب را تولید می‌کند، شرکت پنتاکس می‌باشد. پمپ‌هایی که توسط این شرکت تولید می‌شوند، بیشتر با نام پمپ آب ایتالیایی در بازار شناخته می‌شود.

برای خرید پمپ آب خانگی باید به‌تمامی شرایط و عوامل توجه کنید، در صورت خرید اشتباه این شما هستید که ضرر می‌کنید. سولار مکانیکال با داشتن ضمانت و خدمات پس از فروش به شما و کاربران ثابت کرده است که همه‌جوره به فکر مشتریان خود بوده و بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

اما اگر فشار درون لوله‌ها ثابت باشد، به صورت خودکار از مدار خارج می‌گردد. شما عزیزان می‌توانید انواع پمپ‌های آب خانگی و همچنین بوسترهای پمپ را در بخش فروشگاه البرزمخزن مشاهده کنید و هرگونه سوالی داشتید، از طریق راه‌های ارتباطی با ما در میان بگذارید. نقش بوستر در سیستم آبرسانی ساختمان به طور کلی، تثبیت و تنظیم نوسانات در شبکه مصرف است. این کار با توجه به الگوی متغیر مصرف و تامین فشار و دبی مورد نظر با حداکثر راندمان صورت می‌پذیرد.

پمپ آب خانگی با مخزن انبساط دارای مخزنی است که همیشه مقداری آب را در خود نگه می‌دارد.

جالب است بدانید که پمپ های نیم بار داب می تواند تا 10 بار فشار را تولید کند و این در حالی است که  صدای بسیار کمی دارد. برخی از این پمپ در خود ساختمان و در زیر سینک و یا گوشه دستشویی استفاده می کنند. دلیل این صدای کم پروانه ظریف و کوچک به کار گرفته شده در این پمپ و قالب بدنی سخت و محکم آن است. در صورتی که صرفاً مشکل آب گرم دارید، می‌توانید از پمپ پشت آبگرمکنی استفاده کنید.

این برند یکی از برترین انتخاب ها در حوزه پمپ های خانگی در بازار ایران بشمار می آید . یکی از بهترین برندهای موجود در بازار ایران به برند سایر اختصاص دارد . ما در این اینجا چندی از بهترین برند پمپ های آب خارجی را بررسی کرده ایم و برای شما در ادامه شرح می دهیم .

پمپ آب

ظرفیت این مخزن متناسب با میزان مصرف ، تعداد ساکنین و تعداد شیر های برداشت انتخاب می شود. در پایان این مقاله، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که با توجه به نیاز‌ها و شرایط مختلف مصرف کنندگان، برندهای مختلفی از پمپ‌های آب به عنوان بهترین برند برای خرید در نظر گرفته می‌شوند. برندهای ایتالیایی مانند Pentax، DAB، SAER و Lowara با داشتن تجربه‌ی چندین دهه در تولید پمپ‌های آب، به عنوان برندهای معتبر و با کیفیت شناخته می‌شوند.

منبع انبساط به همراه پرشر سوئیچ (کلید اتومات)، درجه فشارسنج و پنج ­راهی و یا ۲. الکتروپمپ‌های خودمکش یا جتی جهت افزایش فشار، آبیاری، کارواش، تخلیه استخر و به‌طورکلی برای پمپاژ آب تمیز استفاده می‌شوند. قابل‌توجه است که این نوع پمپ نسبت به انواع دیگر پمپ خانگی صدای بیشتری تولید می‌کند و به همین دلیل برای مواردی پیشنهاد می‌شود که تجهیز در فضایی جدای از فضای مسکونی نسب می‌گردد. در بازار ایران پمپ های با کیفیت مناسبی وجود دارد که میتوان به پمپ های آب داب و پنتاکس اشاره کرد که صدای کمی نیز دارند.

برای خدمات پس از فروش بهتر و پشتیبانی از قطعات یدکی ترجیحا باید به سراغ دسته اول و دوم رفت. برای انتخاب پمپ مناسب، باید چند نکته را مدنظر داشته باشید تا هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید. پمپ های آب دستگاه‌هایی تشکیل شده از یک پمپ و قطعات اتوماتیکی هستند؛ اما بوسترها دارای سیستمی بهینه بوده و نسبت به پمپ‌ها به‌روزتر هستند.

شرکت گراندفوس به طور مستقیم و غیر مستقیم در 83 کشور جهان دارای شبکه فروش است و سالانه بالغ بر 16 میلیون پمپ را به این کشورها ارسال یا در آنها تولید می نماید که این وظیفه بر عهده حدود نفر کارمند می باشد. اگر به دنبال پمپ آب پنتاکس هستید میتوانید پمپ آب پنتاکس را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید برای  کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید. این پارامتر در پمپ‌های آب خانگی و به طور کلی در همه ابزاری که دارای موتور هستند، نشان دهنده ظرفیت کارکرد موتور است. انواع پمپ به کار رفته در سیستم آتش‌نشانی به این صورت است که با تنظیم قدرت آن، مقدار آب با حجم و فشار زیاد تا ارتفاع بالا برای رسیدن به طبقات بالای ساختمان نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

بهترین پمپ برای ساختمان‌ های ۵ طبقه که تک واحدی هستند، پمپ دو پروانه با توان دو اسب می باشد. همچنین برای ساختمان هایی که در هر طبقه ۲ یا ۳ واحد دارند، می توان از پمپ جتی با توان دو اسب و یا پمپ دو پروانه با توان دو اسب استفاده کرد.

سیال پمپاژ شونده برای این الکتروپمپ‌ها باید بدون آلودگی شیمیایی و ذرات جامد باشد و همچنین دمای سیال برای عملکرد بهتر پمپ باید بین 2 تا 50 درجه سانتی‌گراد باشد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما